Η επίδραση της δημιουργικής κίνησης σε νήπια ηλικίας 4 ετών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση της δημιουργικής κίνησης σε νήπια ηλικίας 4 ετών

Οικονόμου, Ευαγγελία-Μαρία

SOTIRIOU, CHRISTINA
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Ρέτσιου, Στέλλα
Χατζιδάκη, Ζωή
Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία

Πτυχιακή εργασία

2021-09-20

2021-09-28T06:19:05Z


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση της δημιουργικής κίνησης, στα εσωτερικά κίνητρα, στις γνωστικές και κινητικές δεξιότητες, καθώς στις κοινωνικές δεξιότητες σε νήπια τριών ως πέντε ετών. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας έρευνας είναι τα παρακάτω: • Κατά πόσον οι γονείς είναι ενημερωμένοι για το τι συνιστά δημιουργική κίνηση; • Κατά πόσο νήπια 4 ετών συμμετέχουν σε δράσεις δημιουργικής κίνησης; • Παρατηρείται βελτίωση από τη συμμετοχή των νηπίων στη δημιουργική κίνηση και αν ναι, σε ποιους τομείς παρατηρείται η σημαντικότερη βελτίωση; Στην παρούσα έρευνα χρησιμοποιείται ερωτηματολόγιο με κλειστές και ανοιχτές ερωτήσεις. Το δείγμα της έρευνάς αποτελούν γονείς νηπίων. Η δειγματοληψία ήταν τυχαία και το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε ηλεκτρονικά μέσω του Google Forms και απάντησαν 86 άτομα εκ των οποίων έγκυρες θεωρήθηκαν οι 81 απαντήσεις. Το πρώτο μέρος του ερωτηματολογίου της μελέτης απαρτίζεται από ερωτήσεις που διερευνούν ποσοτικά στοιχεία του δείγματος. Το ερωτηματολόγιο περιείχε κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις, με πολλές εξ αυτών να είναι πεντάβαθμης κλίμακας Likert από το «Διαφωνώ απόλυτα» ως το «Συμφωνώ απόλυτα». Επίσης στις ανοιχτές ερωτήσεις οι ερωτηθέντες μπορούσαν να συμπληρώσουν ότι πίστευαν ότι θα βοηθούσε στην έρευνα και δεν εμπεριεχόταν στις κλειστές ερωτήσεις. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας ο τομέας με τη μεγαλύτερη βελτίωση είναι οι κοινωνικές και επικοινωνιακές και οι κινητικές δεξιότητες. Ωστόσο, σημαντική βελτίωση παρατηρείται και στη συμπεριφορά, αλλά όχι και στις γνωστικές δεξιότητες.


Νήπια
Δημιουργική κίνηση
Βελτίωση δεξιοτήτων
Ανάπτυξη

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.