Η διαχείριση παραπόνων πελατών και η επίδραση τους στο ξενοδοχειακό προϊόν

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2021 (EL)

Η διαχείριση παραπόνων πελατών και η επίδραση τους στο ξενοδοχειακό προϊόν

Μαγκούτης, Στέφανος

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Μαρινάκος, Κωνσταντίνος
Λαλούμης, Δημήτριος
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Word of mouth
Διαχείριση παραπόνων
Κανάλι διανομής
Παράπονα
Ηλεκτρονικές κριτικές
Αφοσίωση πελατών


Ελληνική γλώσσα

2021-12-02


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

2021-12-02T17:52:30Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.