Επίδραση της μορφολογίας πρύμνης του πλοίου στην δυναμική του συμπεριφορά σε κυματισμούς

Επίδραση της μορφολογίας πρύμνης του πλοίου στην δυναμική του συμπεριφορά σε κυματισμούς

Βάρσαμος, Ιωάννης

Πολίτης, Κωνσταντίνος
Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία
Σχολή Μηχανικών
Γεροστάθης, Θεόδωρος
Θεοδουλίδης, Αλέξανδρος
Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-09-22

2022-01-11T07:49:27Z


Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκαν δύο πλοία ως προς την υδροδυναμική τους συμπεριφορά. Το πρώτο πλοίο, το οποίο αναφέρεται παρακάτω ως «πατρικό πλοίο» είναι υπάρχον και εν λειτουργία σε διαδρομές στα ελληνικά ύδατα. Το δεύτερο πλοίο, το οποίο αναφέρεται ως «NEOPYGOS» σχεδιάστηκε έχοντας ως βάση το πατρικό πλοίο, με την βασική τους διαφορά να είναι η μορφή της πρύμνης. Ενώ το πατρικό πλοίο διαθέτη πρύμνη τύπου «twin gondola stern» το δεύτερο σχεδιάστηκε με πρύμνη συμβατικού σκάφους. Τα δύο αυτά πλοία είναι όμοια από τον μέσο νομέα και πρώρα, ενώ επίσης έχουν και το ίδιο εκτόπισμα στο βύθισμα λειτουργίας. Στην συνέχεια πραγματοποιείται μελέτη αποκρίσεων και στα δύο πλοία, προκειμένου να υπολογιστεί ποιο από τα δύο έχει την καλύτερη δυναμική συμπεριφορά στους κυματισμούς, καθώς και το κατά πόσο η μορφολογία της πρύμνης παίζει ρόλο στην υδροδυναμική αυτή συμπεριφορά.


Seakeeping
SWAN2

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)