Χαρακτηριστικά, κίνητρα και καταναλωτικές επιλογές των Ελλήνων τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennials

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Χαρακτηριστικά, κίνητρα και καταναλωτικές επιλογές των Ελλήνων τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennials

Κοθρούλα, Καρολίνα

Stavrinoudis, Theodoros
Ντουμή, Μαρία
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κυριακάκη, Άννα
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-02-04

2021-02-05T11:59:02Z


Ιστορικά, έχει φανεί ότι η διαμόρφωση των κοινωνιών επηρεάζεται από τις νέες γενιές οι οποίες φέρνουν μαζί τους νέες ιδέες και νέες συμπεριφορές. Η γενιά που αναφέρεται από αρκετούς μελετητές ως η γενιά που έχει επιφέρει και αναμένεται να επιφέρει επιπλέον αλλαγές στην τουριστική αγορά, είναι η γενιά των Millennials. Αυτή η νέα γενιά ταξιδιωτών αποτελεί αυτή τη στιγμή τη μεγαλύτερη τουριστική ομάδα που καλείται να εξυπηρετήσει η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που η προσοχή αρκετών μελετητών και επαγγελματιών στο τομέα του τουρισμού είναι προσανατολισμένη σε αυτή την ηλικιακή κοόρτη. Αν και οι Millennials ανά τον κόσμο εμφανίζουν κοινά χαρακτηριστικά εντούτοις σημειώνονται ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των διαφόρων χωρών. Επομένως, ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το προφίλ των Ελλήνων Millennials τουριστών μέσω του προσδιορισμού των χαρακτηριστικών των ταξιδιών τους, των ταξιδιωτικών κινήτρων, της επίδρασης της ασφάλειας στη λήψη απόφασης ταξιδιού και των καταναλωτικών τους επιλογών. Για την επίτευξη του σκοπού της έρευνας πραγματοποιήθηκε πρωτογενή ποσοτική έρευνα με τη συμμετοχή 715 ατόμων οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι Έλληνες της Γενιάς Υ προτιμούν την αυτόνομη οργάνωση ταξιδιών και ταξιδεύουν για να ξεφύγουν από τη ρουτίνα και να γνωρίσουν νέες εμπειρίες, κουλτούρες και άτομα με διαφορετικό τρόπο σκέψης. Για τη διαμονή τους προτιμούν τα ξενοδοχειακά καταλύματα. Κατά το σχεδιασμό του ταξιδιού τους λαμβάνουν υπόψη κυρίως τη γνώμη του κοινωνικού περίγυρού ή των διαδικτυακών κριτικών. Παράλληλα η ασφάλεια των ταξιδιών είναι σημαντική για αυτούς. Τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον και μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.


Διαδικτυακές κριτικές
Social media
Millennials
Αντίληψη της ασφάλειας
Καταναλωτικές τουριστικές επιλογές
Κίνητρα
Χαρακτηριστικά

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)