Αποτελεσματικότητα προγραμμάτων κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης στο σχολικό περιβάλλον ως προς την κατάθλιψη-αυτοκτονία. Βιβλιογραφική ανασκόπηση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2022 (EL)

Αποτελεσματικότητα προγραμμάτων κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης στο σχολικό περιβάλλον ως προς την κατάθλιψη-αυτοκτονία. Βιβλιογραφική ανασκόπηση

Δαφερέρα, Αγγελική - Σταματία

Kornarou, Eleni
Τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας
Sergentanis, Theodoros N.
Koulierakis, George
Δημόσιας Υγείας
Σχολή Δημόσιας Υγείας

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Adolescence
Social-emotional learning
Awareness
Ψυχική υγεία
Intervention programs
Mental health
Depression
Ευαισθητοποίηση
Αυτοκτονικότητα
Suicidality
Εφηβεία
Προγράμματα παρέμβασης
Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
Κατάθλιψη


Ελληνική γλώσσα

2022-09-30


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-11-02T11:51:25Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.