Τα κοινωνικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν το επίπεδο της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής της τυπικής εκπαίδευσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of West Attica   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Polynoe   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα κοινωνικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν το επίπεδο της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής της τυπικής εκπαίδευσης

Πετράκη, Μαρία

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Σαλμόν, Ιωάννης
Spyridakos, Athanasios
Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων
Yannas, Prodromos
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-03

2021-03-12T08:48:29Z


Σκοπός της εργασίας ήταν να μελετήσει το βαθμό στον οποίον τα κοινωνικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα, μπορούν να επηρεάσουν το επίπεδο της συναισθηματικής νοημοσύνης τους. Επιμέρους στόχοι της εργασίας ήταν η μελέτη της φύσης της σχέσης μεταξύ των δημογραφικών και λοιπών χαρακτηριστικών των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και της συναισθηματικής τους νοημοσύνης, εφόσον υφίσταται τέτοια σχέση καθώς και η μελέτη του επιπέδου της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς της εργασίας, διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα, μεταξύ εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, οι οποίοι απασχολούνται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και τη στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε ότι: (α) το επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που εργάζονται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι υψηλό, (β) το χαρακτηριστικό του φύλου επηρεάζει με στατιστικά σημαντικό τρόπο το επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που εργάζονται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και (γ) το επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης των γυναικών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα είναι υψηλότερο από το επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης των ανδρών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα.


Δημογραφικά χαρακτηριστικά
Ειδική αγωγή
Συναισθηματική νοημοσύνη
Εκπαιδευτικοί

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.