Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel

Βορρίση, Διονυσία

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Λαλούμης, Δημήτριος
Μαρινάκος, Κωνσταντίνος
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2023-02-06

2023-04-19T08:23:45Z


Η παρούσα εργασία μελετά το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εφαρμόζεται στα πολυτελή ξενοδοχεία. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζοντας αρχικά στις βασικές αρχές του τουρισμού, της φιλοξενίας, του μάρκετινγκ και των χαρακτηριστικών τους, συνεχίζει με την κατανόηση της τουριστικής αγοράς και το σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή αγορά και ολοκληρώνεται με την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην πολυτελή ξενοδοχειακή αγορά και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν. Στο δεύτερο μέρος, αποτυπώνεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και γίνεται η ανάλυση της μελέτης περίπτωσης που πραγματοποιήθηκε, μέσω συνέντευξης με εκπρόσωπο πολυτελούς ξενοδοχείου στην Αθήνα. Στο τέλος, γίνεται η παράθεση των τελικών συμπερασμάτων - που προκύπτουν από τη σύγκριση της θεωρίας με την πράξη στα πλαίσια που ορίστηκαν στην αρχή της διπλωματικής εργασίας - και προτείνονται θέματα που προκύπτουν για μελλοντική έρευνα.


Ξενοδοχεία
Τουρισμός
Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ
Στρατηγική μάρκετινγκ
Τουριστική αγορά
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Μίγμα μάρκετινγκ

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)