Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel

Βορρίση, Διονυσία

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Λαλούμης, Δημήτριος
Μαρινάκος, Κωνσταντίνος
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2023-02-06

2023-04-19T08:23:45Z


Η παρούσα εργασία μελετά το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εφαρμόζεται στα πολυτελή ξενοδοχεία. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζοντας αρχικά στις βασικές αρχές του τουρισμού, της φιλοξενίας, του μάρκετινγκ και των χαρακτηριστικών τους, συνεχίζει με την κατανόηση της τουριστικής αγοράς και το σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή αγορά και ολοκληρώνεται με την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην πολυτελή ξενοδοχειακή αγορά και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν. Στο δεύτερο μέρος, αποτυπώνεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και γίνεται η ανάλυση της μελέτης περίπτωσης που πραγματοποιήθηκε, μέσω συνέντευξης με εκπρόσωπο πολυτελούς ξενοδοχείου στην Αθήνα. Στο τέλος, γίνεται η παράθεση των τελικών συμπερασμάτων - που προκύπτουν από τη σύγκριση της θεωρίας με την πράξη στα πλαίσια που ορίστηκαν στην αρχή της διπλωματικής εργασίας - και προτείνονται θέματα που προκύπτουν για μελλοντική έρευνα.


Ξενοδοχεία
Τουρισμός
Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ
Στρατηγική μάρκετινγκ
Τουριστική αγορά
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Μίγμα μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.