Μελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

Κατσικιώτη, Μαρία

Καραμάνη, Αντιγόνη
Κολιομάρου, Μαριάνθη
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Γώγου, Σταματία

Πτυχιακή εργασία

2021-03-10

2021-03-26T14:06:07Z


Η πτυχιακή εργασία με τίτλο <<Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας>> αναφέρεται στη μελέτη και δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας με γνώμονα το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εταιρία, λαμβάνει τις εταιρικές αποφάσεις και δημιουργεί τα εταιρικά προϊόντα της. Το πλαίσιο αυτό θεωρείται σημαντικό καθώς επηρεάζει τη μορφή των εταιρικών προϊόντων και κατ' επέκταση την αλληλεπίδραση τους με τις ενδιαφερόμενες ομάδες. Στο θεωρητικό μέρος της μελέτης αναλύονται η έννοια, η δομή και τα χαρακτηριστικά της εταιρικής ταυτότητας, τα κριτήρια και οι παράμετροι σχεδιασμού τα οποία συμβάλουν στην επιτυχία των στρατηγικών στόχων της εταιρίας. Σήμερα είναι κοινώς αποδεκτό πως η εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα δραστικό εργαλείο στρατηγικής που ο ανταγωνισμός στις νέες οικονομίες επιβάλλει. Οι διάφοροι οργανισμοί δίνουν ιδιαίτερη έμφαση σε αυτήν καθώς τους βοηθάει να διαφοροποιούνται από τους υπόλοιπους ανταγωνιστικούς, να προσελκύουν τα ενδιαφερόμενα άτομα και να προσαρμόζονται στις νέες αγορές. Η επόμενη ενότητα αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας με την ανάλυση του εσωτερικού πλαισίου, του χώρου δηλαδή στον οποίο αναφέρεται η σχεδίαση. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου της τυποποίησης νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων, η εταιρία στην οποία απευθύνεται ο σχεδιασμός, το όραμα και οι στόχοι της. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά του εξωτερικού πλαισίου, δηλαδή των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων και των προϊόντων τους, προκειμένου να γίνει κατανοητό το πλαίσιο που περιβάλλει τη μάρκα που θα σχεδιαστεί. Πέρα από κάθε στρατηγική, είναι επιτακτική ανάγκη οι μάρκες να ακολουθούν τις τάσεις στην εταιρική αισθητική αν επιθυμούν να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών. Τέλος παρουσιάζεται η τελική προτεινόμενη λύση της σχεδιαστικής πρότασης η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας.


Brand
Εταιρικά χρώματα
Σύμβολα
Εταιρική ταυτότητα
Λογότυπα
Ανταγωνιστικά προϊόντα
Έρευνα αγοράς
Branding
Επισήμανση ετικέτας

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)