Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media

Λιακοπούλου, Κωνσταντίνα
Βογιατζή, Δήμητρα-Μαρία

PANOPOULOS, ANASTASIOS
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Σαλμόν, Ιωάννης
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2023-09-06

2023-09-22T07:36:31Z


Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα οικοδόμησης άμεσων σχέσεων με τους πελάτες. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης περιορισμοί που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως η υπερφόρτωση πληροφοριών και οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Η αποτελεσματική διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και τη χρήση διαφόρων εργαλείων, όπως ιστότοποι, SEO, διαφήμιση PPC, SMM και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η κατανόηση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, της διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης και του ρόλου του διαδικτύου στη διαχείριση ξενοδοχείων αποτελούν βασικές πτυχές της εφαρμογής επιτυχημένων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Με την υιοθέτηση αυτών των εργαλείων και στρατηγικών, τα ξενοδοχεία μπορούν να ενισχύσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, να συνεργαστούν με τους πελάτες, να διαχειριστούν τη φήμη τους και να προωθήσουν απευθείας κρατήσεις, παραμένοντας τελικά ανταγωνιστικά στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο.


Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social media
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ξενοδοχειακές μονάδες
Digital marketing

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)