Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης

Κόπολα, Αλεξάνδρα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Σαμαντά, Ειρήνη
Σίμος, Δημήτριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Πτυχιακή εργασία

2024-03-12

2024-05-23T07:39:15Z


Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα με ερωτηματολόγιο. Επιπλέον, εξετάζονται μεγάλα σκάνδαλα στον τομέα, αναλύοντας τους λόγους για τις αποτυχίες του ηθικού marketing και παρέχοντας συμβουλές για την αποφυγή τους στο μέλλον.


Ηθικό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματική ηθική
Ethical marketing
Marketing

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)