Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης

Κόπολα, Αλεξάνδρα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Σαμαντά, Ειρήνη
Σίμος, Δημήτριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Πτυχιακή εργασία

2024-03-12

2024-05-23T07:39:15Z


Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα με ερωτηματολόγιο. Επιπλέον, εξετάζονται μεγάλα σκάνδαλα στον τομέα, αναλύοντας τους λόγους για τις αποτυχίες του ηθικού marketing και παρέχοντας συμβουλές για την αποφυγή τους στο μέλλον.


Ηθικό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματική ηθική
Ethical marketing
Marketing

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.