Εργαλεία διαδικτυακού μαρκετινγκ και τουριστικοί προορισμοί

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εργαλεία διαδικτυακού μαρκετινγκ και τουριστικοί προορισμοί

Γκρέκας, Γεώργιος

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό
Κικίλια, Αικατερίνα
Παπαγεωργίου, Αθηνά

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2023-06-22

2024-09-09T07:03:49Z


In this study the main topic is the internet and the business models that exist which can help in developing tourism destinations. Firstly there is the meaning of the internet and some historical references, and after that we will be occupied we the types of business models that are developed over the years on the internet, such as e- commerse, e -mail marketing social media marketing etc. There is a vast development around the the types of marketing on the internet, and how it is uses for transactions. There is a chapter that revolves around management of tourism destinations and finally a case study about the attempts of promoting Athens in comparison with Rome as modern tourism destinations.


Τουρισμός
Μάρκετινγκ
Προώθηση
Αθήνα
Ρώμη

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.