Η ιδιόμορφη διαφοροποίηση μεταξύ αντιγραφής και μίμησης του ύφους ενός έργου τέχνης μέσω τεχνικών, με αφορμή την δράση και το έργο του Elmyr de Hory

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ιδιόμορφη διαφοροποίηση μεταξύ αντιγραφής και μίμησης του ύφους ενός έργου τέχνης μέσω τεχνικών, με αφορμή την δράση και το έργο του Elmyr de Hory

Κονίδη, Παρασκευή
Γιαννούλα, Μαρία-Αναστασία

Δερμάτης, Χαράλαμπος
Καραμπίνης, Λεωνίδας
Διακομή, Αικατερίνη
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Τμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης

Πτυχιακή εργασία

2024-10-10

2024-11-08T09:45:09Z


Η πτυχιακή εστιάζει μέσα από την μυθιστορηματική πορεία του ζωγράφου πλαστογράφου Elmyr de Hory στο θέμα της μίμησης ενός έργου τέχνης μέσω της αντιγραφής του ύφους, των υλικών και της τεχνοτροπίας ενός καλλιτέχνη., Ενώ ο ίδιος αρνιόταν ότι είχε υπογράψει τα έργα του με το όνομα του καλλιτέχνη τον οποίο μιμούνταν, τίθεται ένα σημαντικό νομικό αλλά και ηθικό ζήτημα, δεδομένου ότι η ζωγραφική στο ύφος και στην τεχνοτροπία ενός καλλιτέχνη δεν αποτελεί αδίκημα εκτός αν χρησιμοποιηθεί και η υπογραφή του-συχνά με εμπορική σκοπιμότητα. Στα έργα του ο de Hory μιμήθηκε έντονα μέσω υλικών και τεχνικών, το ζωγραφικό στυλ των Picasso, Matisse, Modigliani και Renoir. Οι δραστηριότητες του απέκτησαν παγκόσμια δημοσιότητα από το βιβλίο του Clifford Irving, Fake (1969), και από το ντοκιμαντέρ-έκθεση του Orson Welles, F for Fake (1974) με την παρουσίαση του ως του μεγαλύτερου πλαστογράφου ζωγράφου της εποχής.


Αντιγραφή
Παραχαράκτες
Σκάνδαλα πλαστογραφιών
Μίμηση
Elmyr de Hory
Πλαστογράφος

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - Τμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.