Η αναδιαμόρφωση του μάρκετινγκ μέσω τεχνητής νοημοσύνης: μελέτη μετασχηματισμού επιχειρήσεων, καταναλωτικών αντιλήψεων και ηθικών ζητημάτων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αναδιαμόρφωση του μάρκετινγκ μέσω τεχνητής νοημοσύνης: μελέτη μετασχηματισμού επιχειρήσεων, καταναλωτικών αντιλήψεων και ηθικών ζητημάτων

Κροκίδη, Μαρία

Σχολή Μηχανικών
GOTSOPOULOS, ANASTASIOS
Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής
Σφυρόερα, Εμμανουέλα
Μουτσάτσος, Χαράλαμπος

Διπλωματική εργασία

2024-10-11

2024-11-26T13:29:22Z


Στη σύγχρονη εποχή της εταιρείας μάρκετινγκ, έχει παρατηρηθεί ότι η σωστή λειτουργία του μάρκετινγκ είναι ουσιώδης για την επιβίωση και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) έχει αναδειχθεί ως σημαντικός σύμμαχος των επιχειρήσεων, καθώς ανατρέπει παραδοσιακούς τρόπους εργασίας και επιτρέπει στους πωλητές να επικοινωνούν με τους καταναλωτές μέσω καινοτόμων και εξατομικευμένων προσεγγίσεων. Χάρις στην ικανότητά της να αναλύει τεράστιους όγκους δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνει τη συνολική λειτουργία της επιχείρησης και ενισχύει τις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Ωστόσο, οι αντιλήψεις των καταναλωτών πάνω σε αυτό το θέμα μεταβάλλονται συνεχώς και τα ηθικά ζητήματα που δημιουργούνται απασχολούν και τις δύο πλευρές. Η παρούσα μελέτη διερευνά την επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, στους καταναλωτές και τελικά εξετάζει κάποια από τα σημαντικά ηθικά ζητήματα που ανακύπτουν. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα περιλάμβανε τη συλλογή δεδομένων με τη μορφή ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε στους υποψήφιους καταναλωτές. Μέσω αυτής της προσέγγισης αναλύθηκαν λεπτομερώς οι αντιλήψεις και οι προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι καταναλωτές τείνουν να έχουν μια θετική στάση απέναντι στην ΤΝ και επιθυμούν τη βοήθεια της σε πολλές περιπτώσεις, αρκεί να διασφαλίζεται η προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και να μη γίνεται “αντικατάσταση” των ίδιων. Αυτές οι προϋποθέσεις φάνηκαν να είναι σημαντικές για τη διατήρηση μιας καλής σχέσης με τις επιχειρήσεις.


Αντιλήψεις καταναλωτών
Τεχνητή νοημοσύνη
Μάρκετινγκ
Ηθικά ζητήματα
Artificial intelligence
Consumers’ perceptions
Ethical issues
Marketing

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής - Διπλωματικές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.