Σχεδιασμός πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον με σκοπό την διευκόλυνση αγορών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον με σκοπό την διευκόλυνση αγορών

Φυλακτού, Σμαράγδω

Παπαδομανωλάκη, Μαρία
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Κανάκης, Κωνσταντίνος
Δελφίνο, Ιωάννα

Πτυχιακή εργασία

2024-09-27

Η εργασία αυτή πραγματεύεται τον σχεδιασμό και την προωθητική καμπάνια μιας πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον που περιέχει τρεις βασικές λειτουργίες. Συγκεκριμένα: Προσφέρει στους χρήστες την ευκολία να κάνουν την έρευνα αγορών τους από διάφορα σούπερ μάρκετ σε μόλις μια εφαρμογή, δίχως να ψάχνουν στο διαδίκτυο ή σε διαφημιστικά φυλλάδια ξεχωριστά τα προϊόντα που θέλουν. Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα παράδοσης των προϊόντων στο σπίτι από μια ή περισσότερες υπεραγορές που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή. Τέλος, η εφαρμογή αυτή δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να προσφέρουν αγαθά σε όσους τα έχουν πραγματικά ανάγκη.


Ψώνια
UI/UX
Εκπτώσεις
Πολυμέσα
Σχεδίαση
Φαγητό
Εθελοντισμός
Προσφορά

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.