Σχεδιασμός πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον με σκοπό την διευκόλυνση αγορών

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχεδιασμός πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον με σκοπό την διευκόλυνση αγορών

Φυλακτού, Σμαράγδω

Παπαδομανωλάκη, Μαρία
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Κανάκης, Κωνσταντίνος
Δελφίνο, Ιωάννα

Πτυχιακή εργασία

2024-09-27

Η εργασία αυτή πραγματεύεται τον σχεδιασμό και την προωθητική καμπάνια μιας πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον που περιέχει τρεις βασικές λειτουργίες. Συγκεκριμένα: Προσφέρει στους χρήστες την ευκολία να κάνουν την έρευνα αγορών τους από διάφορα σούπερ μάρκετ σε μόλις μια εφαρμογή, δίχως να ψάχνουν στο διαδίκτυο ή σε διαφημιστικά φυλλάδια ξεχωριστά τα προϊόντα που θέλουν. Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα παράδοσης των προϊόντων στο σπίτι από μια ή περισσότερες υπεραγορές που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή. Τέλος, η εφαρμογή αυτή δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να προσφέρουν αγαθά σε όσους τα έχουν πραγματικά ανάγκη.


Ψώνια
UI/UX
Εκπτώσεις
Πολυμέσα
Σχεδίαση
Φαγητό
Εθελοντισμός
Προσφορά

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)