Η αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για την προώθηση προγραμμάτων πιστότητας πελατών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για την προώθηση προγραμμάτων πιστότητας πελατών

Ελντόρ, Βασίλης

Kourgiantakis, Markos
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Trihas, Nikolaos
Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Garefalakis, Alexandros
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2025-01-24

2025-02-04T11:30:46Z


Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για την προώθηση προγραμμάτων πιστότητας πελατών. Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η χρήση ψηφιακών εργαλείων, όπως τα social media, το email marketing, το SEO και οι mobile εφαρμογές, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Η μελέτη αναλύει τις στρατηγικές που εφαρμόζονται στην ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία, συγκρίνοντάς τις με διεθνείς πρακτικές, όπως αυτές των αλυσίδων Marriott και Hilton. Παράλληλα, παρουσιάζει προκλήσεις, όπως η έλλειψη τεχνογνωσίας και η περιορισμένη ψηφιακή ωριμότητα των ελληνικών ξενοδοχείων. Μέσα από περιπτωσιολογικές μελέτες ελληνικών ξενοδοχείων, αναδεικνύεται η αποτελεσματικότητα των ψηφιακών στρατηγικών στην αύξηση της επαναληπτικής πελατείας και των εσόδων. Τέλος, η εργασία προτείνει τρόπους βελτίωσης των προγραμμάτων πιστότητας μέσω επενδύσεων σε τεχνολογία, εκπαίδευσης προσωπικού και ενσωμάτωσης καινοτόμων ψηφιακών λύσεων, με στόχο τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.


Social media marketing
Personalization
Competitiveness
Big data analytics
Ξενοδοχειακή βιομηχανία
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Hotel businesses
Hospitality industry
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Τουρισμός
Προσωποποίηση
Email marketing
Τεχνητή νοημοσύνη
Sustainability
Customer loyalty programs
Βιωσιμότητα
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing
Artificial intelligence
Ανταγωνιστικότητα
Προγράμματα πιστότητας πελατών
CRM

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.