Ανάπτυξη μοντέλου απλοποιημένου επιτραπέζιου παιχνιδιού Dominion, στην αναπτυξιακή πλατφόρμα παιχνιδιών Unity και υλοποίηση πολλαπλών αντιπάλων τεχνητής νοημοσύνης

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη μοντέλου απλοποιημένου επιτραπέζιου παιχνιδιού Dominion, στην αναπτυξιακή πλατφόρμα παιχνιδιών Unity και υλοποίηση πολλαπλών αντιπάλων τεχνητής νοημοσύνης

Ντελέζος, Άγγελος

Σχολή Μηχανικών
Kachris, Christoforos
Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών
Μετάφας, Δημήτριος
Rangoussi, Maria

Διπλωματική εργασία

2025-02-06

2025-02-13T08:30:58Z


Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός απλοποιημένου μοντέλου του επιτραπέζιου παιχνιδιού Dominion στην αναπτυξιακή πλατφόρμα Unity, με στόχο τη δημιουργία ενός λειτουργικού περιβάλλοντος που επιτρέπει τη συμμετοχή πολλαπλών αντιπάλων βασισμένων σε τεχνητή νοημοσύνη (AI). Το Dominion είναι ένα δημοφιλές παιχνίδι στρατηγικής που χαρακτηρίζεται από την πολυπλοκότητα των μηχανισμών του, καθιστώντας το ιδανικό πεδίο για τη μελέτη και την ανάπτυξη συστημάτων AI. Αρχικά, παρουσιάζεται η θεωρητική βάση του παιχνιδιού, καθώς και η δυναμική της πλατφόρμας Unity ως εργαλείο για την ανάπτυξη παιχνιδιών. Στη συνέχεια, αναλύεται η διαδικασία απλοποίησης του παιχνιδιού ώστε να προσαρμοστεί στις τεχνικές απαιτήσεις της υλοποίησης, διατηρώντας παράλληλα τα βασικά χαρακτηριστικά του. Η εργασία περιλαμβάνει τη δημιουργία διαφορετικών αντιπάλων AI με ποικίλες στρατηγικές, καθώς και τη συγκριτική αξιολόγηση της απόδοσής τους. Η υλοποίηση εστιάζει στη χρήση προγραμματιστικών τεχνικών για τη διαχείριση κινήσεων, τη στρατηγική λήψης αποφάσεων και την προσαρμογή των AI σε διαφορετικά σενάρια παιχνιδιού. Επιπλέον, πραγματοποιείται ανάλυση της αλληλεπίδρασης των αντιπάλων AI, ενώ τα αποτελέσματα παρέχουν σημαντικά δεδομένα για τη βελτίωση των στρατηγικών σε συστήματα AI. Η εργασία καταλήγει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα σχετικά με τη δυναμική του απλοποιημένου παιχνιδιού και τη λειτουργικότητα των AI στρατηγικών, προσφέροντας προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Τα ευρήματα μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο στη βιομηχανία των παιχνιδιών όσο και σε ερευνητικά έργα που αφορούν την τεχνητή νοημοσύνη.


Παιχνίδια στρατηγικής
Ανάπτυξη παιχνιδιών
Επιτραπέζια παιχνίδια
Unity
Τεχνητή νοημοσύνη
Παίκτες τεχνητής νοημοσύνης
Στρατηγική παιχνιδιών
Dominion

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών - Διπλωματικές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)