Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2021 (EN)

Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κυριαζής, Δημήτρης

Kyriaki-Manessi, Daphne
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Antoniou, Angeliki
Τράντα, Αλεξάνδρα
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Πτυχιακή εργασία

Αγωνίσματα
Πολιτισμός
Ολυμπία Mario & Sonic
Εκπαίδευση
Ολυμπιακοί Αγώνες
Ηλεκτρονικό παιχνίδι
Μουσείο


Greek

2021-07-12


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2021-07-19T08:42:45Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)