Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κυριαζής, Δημήτρης

Kyriaki-Manessi, Daphne
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Antoniou, Angeliki
Τράντα, Αλεξάνδρα
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Πτυχιακή εργασία

2021-07-12

2021-07-19T08:42:45Z


Η πτυχιακή εργασία μου έχει ως θεματική την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το "Mario and Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020".


Αγωνίσματα
Πολιτισμός
Ολυμπία Mario & Sonic
Εκπαίδευση
Ολυμπιακοί Αγώνες
Ηλεκτρονικό παιχνίδι
Μουσείο

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)