Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2021 (EL)

Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κυριαζής, Δημήτρης

Kyriaki-Manessi, Daphne
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Antoniou, Angeliki
Τράντα, Αλεξάνδρα
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Πτυχιακή εργασία

Αγωνίσματα
Πολιτισμός
Ολυμπία Mario & Sonic
Εκπαίδευση
Ολυμπιακοί Αγώνες
Ηλεκτρονικό παιχνίδι
Μουσείο


Ελληνική γλώσσα

2021-07-12


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2021-07-19T08:42:45Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.