Βιβλιογραφική μελέτη τεχνικών αξιολόγησης στην τεχνολογία λογισμικού

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Βιβλιογραφική μελέτη τεχνικών αξιολόγησης στην τεχνολογία λογισμικού

Σιναπλίδης, Ιάσων

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος

Στην Τεχνολογία Λογισμικού, όπως και σε πολλούς άλλους επιστημονικούς κλάδους, για να θεωρηθεί μία επιστημονική εργασία τεκμηριωμένη, απαιτείται αξιολόγηση ή επιβεβαίωση της προτεινόμενης τεχνικής, των αποτελεσμάτων, του εργαλείου κ.λ.π. Για παράδειγμα, μία νέα μεθοδολογία εύρεσης σφαλμάτων σε λογισμικό, πρέπει να αξιολογηθεί από ανεξάρτητους σχεδιαστές λογισμικού ως προς την ακρίβεια και τη χρησιμότητά της. Παρόλο που κάθε εργασία χρησιμοποιεί έναν ελαφρά διαφοροποιημένο τρόπο αξιολόγησης, υπάρχουν γενικές κατηγορίες τεχνικών που χρησιμοποιούνται. Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η συστηματική καταγραφή και κατηγοριοποίηση των τεχνικών αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται από ερευνητές στα πλαίσια της Τεχνολογίας Λογισμικού. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε επί ενός καθορισμένου συνόλου εργασιών (81 σε αριθμό) από το πλέον έγκυρο περιοδικό της Τεχνολογίας Λογισμικού, το Science Direct. Οι διαφορετικές τεχνικές αξιολόγησης ομαδοποιήθηκαν με βάση τη μεθοδολογία τους, τα αποτελέσματα και το σχολιασμό τους, και επιχειρήθηκε η συσχέτισή τους με την υπό εξέταση ερευνητική περιοχή.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Τεχνολογία λογισμικού
Taxonomy of evaluation approaches
Τεχνικές αξιολόγησης
Βιβλιογραφική μελέτη
Software engineering


Ελληνική γλώσσα

2011-03-24T07:13:09Z
2011


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.