On line shopping: η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

On line shopping: η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.

Ασημίνα, Αικατερίνη

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Βλαχοπούλου, Μαρία

Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Στην Ελλάδα, η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών, έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών, ιδιαίτερα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, που παρουσιάζονταν πιο επιφυλακτικοί. Η έρευνα αυτή προσπάθησε να περιγράψει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών αναφορικά με πολλά θέματα που άπτονται στη φύση, αλλά και τη διαδικασία των διαδικτυακών αγορών, και να καταγράψει τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους τη δεδομένη χρονική στιγμή. Οι τελευταίοι φαίνεται να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα, καθώς και τις αδυναμίες του διαδικτύου ως κανάλι πωλήσεων, προβληματίζονται σχετικά με θέματα όπως η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η αβεβαιότητα των ηλεκτρονικών αγορών και το ρίσκο που ενέχεται στη διαδικασία, αλλά αυτό δεν φαίνεται να τους αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό από την πραγματοποίηση αγορών μέσω του διαδικτύου, αφού ένα μεγάλο ποσοστό του δείγματος δήλωσε ότι αγοράζει μέσω του διαδικτύου και σκοπεύει να συνεχίσει και μελλοντικά . Από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι οι Έλληνες καταναλωτές διατηρούν καλύτερη άποψη για τα εκτός Ελλάδος ηλεκτρονικά καταστήματα απ’ ότι για τα ελληνικά, όπως και ότι αντιμετωπίζουν τα Κοινωνικά Δίκτυα ως κανάλι μάρκετινγκ με μεγάλη επιφύλαξη. Η έρευνα αυτή θέτει τις βάσεις για περαιτέρω διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα δίνει μία εικόνα για την τάση που έχει ήδη διαμορφωθεί σε αυτόν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις, διαδικτυακές και μη, πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα συμπεράσματα αυτά όχι μόνο για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές αλλά και για να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες τους.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Social media
Αγορές μέσω του διαδικτύου
Είδη προϊόντων, αντιλήψεις, απόψεις
Παράγοντες επιρροής στις ηλεκτρονικές αγορές
On line shopping


Ελληνική γλώσσα

2013-03-20T08:58:58Z
2013


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.