Branding E.U: πώς οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ της E.Ε.;

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Branding E.U: πώς οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ της E.Ε.;

Ζαρκάδα, Ιωάννα - Ευτέρπη

Σκιαδάς, Δημήτριος
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Διεθνείς Σπουδές

Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη διαδικασία δόμησης της εικόνας μιας εδαφικής οντότητας, γνωστή ως place branding. Μια στρατηγική πάνω στην οποία επενδύει ένας εθνικός ή υπερεθνικός δρών για τη διαμόρφωση και την προώθηση της εικόνας του στο εξωτερικό και ειδικότερα στα διεθνή κοινά-ακροατήρια. Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξει τη σημασία του όρου στο σύγχρονο κόσμο, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα νέο σχετικά φαινόμενο. Εξετάζει συνοπτικά ορισμένα χαρακτηριστικά του branding, καθώς το place branding αντλεί τη συλλογιστική του από τον παραπάνω τομέα. Επιπλέον, γίνεται σύνδεση με τις έννοιες της ήπιας και κανονιστικής ισχύος. Παράλληλα, εξετάζει το ρόλο της ταυτότητας και της εικόνας στη διαδικασία του place branding. Μελετά την κανονιστική δύναμη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το brand ΕU, αλλά και τα εγγενή προβλήματα που υπάρχουν στη διαμόρφωσή του. Μέσω της ανάλυσης περιεχομένου των ηλεκτρονικών εφημερίδων τεσσάρων χωρών η παρούσα έρευνα επιχειρεί να καταδείξει πώς η προσφυγική κρίση επηρέασε την εικόνα της Ένωσης και ταυτόχρονα πώς το place branding μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για πολιτικό συμβολισμό.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Φήμη
Ευρωπαϊκή Ένωση
Προσφυγική κρίση.
Εικόνα
Place branding


Ελληνική γλώσσα

2018
2018-05-09T09:59:52Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.