Investigating the role of content marketing in brand image

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Athens University of Economics and Business   

Αποθετήριο :
PYXIDA   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη της επίδρασης του μάρκετινγκ περιεχομένου στην εικόνα της μάρκας (EL)
Investigating the role of content marketing in brand image (EN)

Antoniou, Eleni (EN)

Drosos, Dimitrios (EN)
Argouslidis, Paraskevas (EN)
Dimitriadis, Sergios (EN)


2025-03-26T20:03:40Z
03/02/2022
2022-03-12 23:06:06


Η παρούσα μελέτη στοχεύει να εξετάσει πώς οι πρακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου στα social media μιας μάρκας σχετίζονται με την εικόνα αυτής της μάρκας. Οι διαστάσεις της εικόνας της μάρκας που λαμβάνονται υπόψη σε αυτή τη διατριβή είναι: η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, η στάση του καταναλωτή και η εξοικείωση με τη μάρκα. Η επικοινωνίες της μάρκας και η ενημερωτική και ψυχαγωγική αξία του μάρκετινγκ περιεχομένου θεωρούνται παράγοντες των οποίων η επίδραση στην εικόνα της μάρκας επίσης μετρώνται σε αυτή τη μελέτη. Τέλος, η κοινωνική επιρροή κατά την αξιολόγηση του μάρκετινγκ περιεχομένου και ο τρόπος με τον οποίο αυτή σχετίζεται με την εικόνα της μάρκας είναι επίσης ένας άλλος παράγοντας που μετράται. (EL)
The present study aims at examining how content marketing practices on a brand’s social media page relates to the image of this brand. The dimensions of brand image that are taken into account in this dissertation are: brand awareness, brand attitudes, and brand familiarity. Brand communications and the informative and entertaining value of content marketing are considered the factors, whose effect on brand image, is being measured in this study. Furthermore, the influence of social behavior during the evaluation of content marketing and how it affects brand image is also another factor being measured. (EN)


Μάρκετινγκ περιεχομένου (EL)
Κοινωνική επιρροή (EL)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Εικόνα της μάρκας (EL)
Εταιρική σελίδα (EL)
Social media (EN)
Content marketing (EN)
Social proof (EN)
Brand page (EN)
Brand image (EN)

Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.