This item is provided by the institution :
Athens University of Economics and Business   

Repository :
PYXIDA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συγκριτική ανάλυση κριτικών καταναλωτών (EL)
Comparative analysis of consumer reviews (EN)

Βιδάλη, Φιλία (EL)

Σαριδάκης, Χαράλαμπος (EL)
Μπάλτας, Γεώργιος (EL)
Λάππας, Θεόδωρος (EL)

Text

04-10-2024
2025-03-26T19:11:28Z
2024-10-11 18:19:01


Η παρούσα εργασία, εξετάζει την επιρροή των διαδικτυακών κριτικών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων. Μέσα από μια συγκριτική ανάλυση, αναδεικνύεται η σημασία της αξιοπιστίας και της αυθεντικότητας των κριτικών, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα τις αντιλήψεις και τις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών. Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν πλέον ένα κρίσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να καθορίσει την επιτυχία τους στην ψηφιακή αγορά. Επιπλέον, η εργασία αναλύει τις στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις κριτικές, ενισχύοντας τη φήμη τους και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών. Η σημασία της σωστής διαχείρισης των κριτικών θα συνεχίσει να αυξάνεται καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται. (EL)
This paper examines the influence of online reviews on consumer behavior and the purchase decision-making process. Through a comparative analysis, the importance of the credibility and authenticity of reviews is highlighted, which directly influence consumers' perceptions and purchase intentions. Online reviews are now a critical tool for businesses that can determine their success in the digital marketplace. In addition, the paper analyzes the strategies that businesses can adopt to effectively manage reviews, enhancing their reputation and improving the customer experience. The importance of properly managing reviews will continue to grow as e-commerce evolves. (EN)


Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Διαδικτυακές κριτικές (EL)
Λήψη αποφάσεων (EL)
Συμπεριφορά καταναλωτή (EL)
Αξιοπιστία (EL)
Consumer behavior (EN)
Decision making (EN)
E-commerce (EN)
Credibility (EN)
Online reviews (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)