Οι προσωπικές πωλήσεις της Nestle στη Βόρεια Ελλάδα

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι προσωπικές πωλήσεις της Nestle στη Βόρεια Ελλάδα (EL)

Μελεκοπούλου, Ερμιόνη
Πολυχρονίδη, Αναστασία

Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης

Πτυχιακή εργασία

2015-11
2024-09-27T17:30:05Z
2016-04-01T07:51:10Z


Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο (EL)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία των προσωπικών πωλήσεων στη Nestle στη Βόρεια Ελλάδα με ιδιαίτερη έμφαση στη διοίκηση των πωλητών και την εκπαίδευση τους ώστε να πραγματοποιούν τις καλύτερες δυνατές πωλήσεις. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για το σκοπό αυτό, είναι case study. Τα δεδομένα αντλήθηκαν από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με συνέντευξη από τον υπεύθυνο των πωλήσεων της εταιρίας, ώστε να προσδιοριστούν οι διαδικασίες λήψεις αποφάσεων και εκπαίδευσης πωλητών, ενώ τα δευτερογενή στοιχεία συλλέχθηκαν από έντυπο και διαδικτυακό υλικό. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι στην συγκεκριμένη εταιρία δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα στη διοίκηση των πωλητών. Επίσης, οι πωλητές προσπαθούν να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών και να τις ικανοποιήσουν. Τέλος, το μορφωτικό επίπεδο των πωλητών παίζει σημαντικό ρόλο στην απόφαση αυτών να πειραματιστούν με διαφορετικές μεθόδους πώλησης, αντίθετα με το επίπεδο της θέσης εργασίας και την εργασιακή εμπειρία. (EL)

Πελάτες (EL)
Διοίκηση πωλητών (EL)
TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ (EL)
TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ::ΠΩΛΗΤΕΣ (EL)
658.85 (EL)
TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ (EL)
Προσωπικές πωλήσεις (EL)
Πωλητές (EL)
Nestle (EL)

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας (EL)

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)