Πρόγραμμα παρέμβασης με την αξιοποίηση της ρομποτικής σε παιδιά με διαταραχές στην επικοινωνία- Μελέτη Περίπτωσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πρόγραμμα παρέμβασης με την αξιοποίηση της ρομποτικής σε παιδιά με διαταραχές στην επικοινωνία- Μελέτη Περίπτωσης (EL)

Τράντου, Χρυσή (EL)

Ξανθός, Στέλιος
Πλιάσα, Σοφία (EL)
Φαχαντίδης, Νικόλαος (EL)

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία (EL)
Master thesis (EN)

2024-07-02T10:33:13Z
2024-03-04
2024-10-07T13:18:11Z


Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, 2024 (α/α 14150) (EL)
Σκοπός: Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει τη συμβολή της ρομποτικής κοινωνικής αρωγής ως εργαλείου ενίσχυσης της επικοινωνίας και της κοινωνικής ενσωμάτωσης των ατόμων με αυτισμό. Μεθοδολογία: Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν ένα παιδί με διάγνωση στο φάσμα του αυτισμού ηλικίας τριών ετών και τεσσάρων μηνών που φοιτά σε παιδικό σταθμό και ένα παιδί τυπικής ανάπτυξης πέντε ετών και δέκα μηνών που φοιτά στα μεγάλα νήπια. Αποτελέσματα: Χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα excel του Microsoft office για την καταγραφή των αριθμητικών δεδομένων και τη δημιουργία γραφημάτων και τα αποτελέσματα έδειξαν βελτίωση σε όλες τις κοινωνικές δεξιότητες ενώ δύο από τις έξι κατακτήθηκαν πλήρως, αυτή της βλεμματικής επαφής και της μίμησης. (EL)


Ρομποτική σε παιδιά (EL)
Διαταραχές επικοινωνίας (EL)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.