Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση και η εκτίμηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών και των συνοδών τους από τις υπηρεσίες φροντίδας που παρασχέθηκαν στον παθολογικό τομέα τριτοβάθμιου νοσοκομείου.
Υλικό - Μέθοδοι: Στη μελέτη συμμετείχαν 141 ασθενείς ή/και συνοδοί που επισκέφτηκαν τον παθολογικό τομέα τριτοβάθμιου νοσηλευτικού ιδρύματος. Η εκτίμηση της ικανοποίησης πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου.
Αποτελέσματα: Η μέση τιμή του Δείκτη Αξιολόγησης Ιατρικής Φροντίδας υπολογίστηκε ίση με 69,61 (±13,75), του Δείκτη Αξιολόγησης Νοσηλευτικής Φροντίδας ίση με 71,94 (±1,49), του Δείκτη Αξιολόγηση των Διοικητικών Υπηρεσιών ίση με 61,17 (±12,62) και του Δείκτη Αξιολόγησης των Εγκαταστάσεων βρέθηκε ίση με 58,44 (±10,84). Τέλος, η μέση τιμή του Δείκτη Αξιολόγησης των Υπηρεσιών του νοσοκομείου βρέθηκε ίση με 72,70 (±13,77). Όσον αφορά την επίδραση των δημογραφικών παραγόντων, ο βαθμός ικανοποίησης της ιατρικής φροντίδας σχετίστηκε με την οικογενειακή κατάσταση, την εκπαίδευση και την ηλικία, ενώ αντίστοιχα, ο βαθμός ικανοποίησης της νοσηλευτικής φροντίδας αλλά και των διοικητικών υπηρεσιών σχετίστηκε με το φύλο.
Συμπεράσματα: Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η πλειοψηφία των χρηστών των υπηρεσιών υγείας στον παθολογικό τομέα δήλωσαν σχετικά ικανοποιημένοι από την παρεχόμενη φροντίδα του ιατρικού, νοσηλευτικού, διοικητικού προσωπικού και των εγκαταστάσεων, με τους δημογραφικούς παράγοντες να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση του βαθμού ικανοποίησης.
Λέξεις - κλειδιά: Ικανοποίηση Ασθενών, Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας, Ποιότητα Παρεχόμενης Φροντίδας, Σύστημα Υγείας.
Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμού, 2021 (α/α 12815)
(EL)