Τεχνολογία και Marketing. Σύγχρονα Crm – Erp. Ανάλυση Τρόπων και Μέσων. Social Networks, επηρεάζουν το Marketing; Πώς; Τα θετικά και τα αρνητικά. Mobile Marketing, τα νέα εργαλεία. Συμπερασματικά.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τεχνολογία και Marketing. Σύγχρονα Crm – Erp. Ανάλυση Τρόπων και Μέσων. Social Networks, επηρεάζουν το Marketing; Πώς; Τα θετικά και τα αρνητικά. Mobile Marketing, τα νέα εργαλεία. Συμπερασματικά. (EL)

Κοξένογλου, Μιχαήλ (EL)

Καργίδης, Θεόδωρος (EL)
Καργίδης Θεόδωρος, Θεόδωρος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T18:45:52Z
2021-09-20T13:11:26Z
2014-11-12


Ένα χαρακτηριστικό της εποχής μας είναι η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας που σε συνδυασμό με τη ραγδαία ανάπτυξη της πληροφορικής, διαμορφώνουν ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις. Οι νέες τεχνολογίες της Ηλεκτρονικής και του Διαδικτύου (Internet) έχουν επιφέρει πολύ σημαντικές αλλαγές και στην τακτική αλλά και στην στρατηγική των επιχειρήσεων. Αν ο 20ος αιώνας μένει στην ιστορία ως ο αιώνας της Πληροφορικής, σαν μιας νέας Επιστήμης που εισήγαγε νέες μεθόδους και μέσα για την επεξεργασία στοιχείων και την παραγωγή πληροφοριών σε απίστευτα μικρούς χρόνους, ο 21ος αιώνας χαράσσει μία νέα εποχή που έρχεται να γενικεύσει τις εφαρμογές της Επιστήμης αυτής στο σύνολο σχεδόν των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα δίκτυα επικοινωνιών πολλαπλασιάζονται, οι δυνατότητες των τεχνολογιών εξελίσσονται ταχύτατα, ενώ απελευθερώνονται κλάδοι που ήταν παραδοσιακά υπό τοv έλεγχο του κράτους. Η οικονομία παγκοσμιοποιείται, οι συναλλαγές παίρνουν ψηφιακή μορφή και το Διαδίκτυο κερδίζει συνεχώς έδαφος στον τρόπο ζωής μας, στην εργασία μας, καθώς και στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και την έννοια του επιχειρείν γενικότερα. Ο χρόνος μοιάζει να μην κινείται πια με το γνωστό σταθερό, αλλά με συνεχώς επιταχυνόμενο ρυθμό. (EL)
Πτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης 2014 (α/α 6453) (EL)


CRM-ERP (EN)
Social media (EN)
Marketing (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.