δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Marketing plan για την Green Cola (EL)

Τσερκέζης, Θεόδωρος-Ευθύμιος (EL)

Μαυρίδης, Σάββας (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T18:49:08Z
2018-03-05
2022-09-07T18:34:28Z


Η εργασία που ακολουθεί αποτελεί μια προσπάθεια του φοιτητή αρχικά να αναλύσει την εταιρεία Green Cola σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και την υπάρχουσα κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Εν συνέχεια πραγματοποιείται η πρόταση του πρόταση του φοιτητή με ένα νέο μάρκετινγκ πλάνο για την εταιρεία αλλά και το ίδιο το προϊόν, το αναψυκτικό Green Cola. Ο λόγος που επιλέχθηκε αυτό το θέμα συνιστάται σε δυο παράγοντες. Αφενός μεν για να γίνει μια ερευνητική εργασία με αντικείμενο μια ελληνική επιχείρηση που καθημερινά συνεχίζει και εκπλήσσει την ελληνική οικονομία και αφετέρου δε λόγω του ότι για ένα σύντομο χρονικό διάστημα έζησα στην περιοχή του Έβρου, την πατρίδα δηλαδή της εταιρείας αυτής. Η εργασία αυτή, διεκπεραιώθηκε σε περίοδο ριζικών αλλαγών στην αγορά, πολλά θέματα ήταν υπό διαμόρφωση και η γενική εικόνα της αγοράς ρευστή, το μέλλον ασταθές και αβέβαιο και ακόμα και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι πληροφορούνταν από άτυπες συζητήσεις και φημολογίες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά σε αυτό το σημείο όλους εκείνους που στάθηκαν αρωγοί στο να ανταπεξέλθω σε οποιεσδήποτε δυσκολίες και να βγάλω εις πέρας την παρούσα πτυχιακή εργασία. Συγκεκριμένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την οικογένεια μου για την υποστήριξη και την υπομονή τους όλο αυτόν τον καιρό, τον κύριο Σάββα Μαυρίδη για την μεγάλη υπομονή και υποστήριξη του σε όλη την διάρκεια της συγγραφής και για τις ώρες που μπόρεσε να αφιερώσει για την επικοινωνία μας, λόγω του ότι βρίσκομαι στην Γερμανία, και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Έλενα Μητρομάρα, Marketing Manager της Green Cola, για την ευχάριστη συνέντευξη που είχαμε. (EL)
Πτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018 α.α 9470 (EL)
The main purpose of the following thesis is to create a marketing plan as well as to provide an in-depth research of the Greek beverage market, mainly cola beverages, coupled with an analysis of the Green Cola company. In particular, the first part of the thesis you will get a complete overview of the marketing plan theory which in necessary in conducting a marketing plan. Then, follows the marketing plan itself for the Green Cola beverage, a SWOT analysis, the definition of marketing objectives, an analysis of the company’s main competitors, the marketing strategy and of course the action plan. Finally, there is a survey of consumer’s characteristics and their consumer behaviour about cola beverages. Through the study and conduction of this research, there will be important and very beneficial conclusions that Green Cola should focus on, in order to shape its new strategy, which will improve both its image on the marketing and its try to increase the market share. (EN)


ελληνική οικονομία (EL)
ελληνική επιχείρηση (EL)
σχέδιο μάρκετινγκ (EL)
βιομηχανία μη αλκοολούχων ποτών (EL)
μη αλκοολούχα ποτά (EL)
αναψυκτικά (EL)
greek economy (EN)
greek company (EN)
non-alcoholic beverages (EN)
marketing plan (EN)
non-alcoholic beverage industry (EN)
soft drinks (EN)
Green Cola Hellas (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.