Προσδιοριστοί παράγοντες του εξαγωγικού βιομηχανικού Μαρκετινγκ

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προσδιοριστοί παράγοντες του εξαγωγικού βιομηχανικού Μαρκετινγκ (EL)

Τεκελίδης, Δημήτριος (EL)

Σαρμανιώτης, Χρήστος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T18:51:19Z
2021-09-20T11:12:30Z
2014-12-11


Πτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Εμπορίας και διαφήμισης, 2014 (α/α 6454) (EL)
Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια έρευνα μάρκετινγκ για την εταιρεία ProDiAl Α.Ε. μέσω ερωτηματολογίων είτε με προσωπική συνέντευξη είτε με ηλεκτρονική αποστολή του ερωτηματολογίου με θέμα την ερευνητική μελέτη των διαδικτυακών σχέσεων μιας εξαγωγικής επιχείρησης με τους πελάτες της. Σε πρώτο στάδιο συντάσσεται βιβλιογραφική ανασκόπηση όπου γίνεται εκτενής αναφορά σε οικονομικά στοιχεία της Ελλάδος και της Παγκόσμιας αγοράς από οικονομικές έρευνες – μελέτες . Τα στοιχεία αυτά αφορούν την Παγκόσμια Οικονομική κατάσταση συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων και ισχυρότερων οικονομιών, την επίδραση των Πολυεθνικών Επιχειρήσεων στην Παγκόσμια και στην Ελληνική οικονομία και τις πρόσφατες δημοσιονομικές και μακροοικονομικές εξελίξεις. Εν συνεχεία καταγράφονται στοιχεία για την πορεία και την εξέλιξη των Ελληνικών Εξαγωγών στην Ευρώπη και σε Διεθνές επίπεδο. Έπεται αναφορά στο Εμπορικό Ισοζύγιο των τελευταίων έξι ετών της Ελλάδος και κλείνοντας γίνεται αναφορά στην ανεργία που πλήττει την χώρα την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ερευνώνται τα στοιχεία του Διεθνούς και Βιομηχανικού Μάρκετινγκ . Εξετάζεται το περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και παρουσιάζονται τρόποι δραστηριοποίησης στον διεθνές χώρο, κίνητρα, κίνδυνοι και εμπόδια δραστηριοποίησης και τρόποι διείσδυσης σε ξένες αγορές. Στην συνέχεια αναφέρεται η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της μελέτης. Στο τελευταίο στάδιο, τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο, συντάσσεται η έρευνα πεδίου όπου καταγράφονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε πίνακες μονής και διπλής εισόδου (cross tabs) από την είσοδο των πρωτογενών στοιχείων στο πρόγραμμα στατιστικής ανάλυσης SPSS. Ακολουθούν τα συμπεράσματα της έρευνας – μελέτης από όπου θα προκύψουν και οι προτάσεις για τον φορέα που είναι η εικονική επιχείρηση ProDiAl Α.Ε η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των Δομικών Υλικών και ενδέχεται να δραστηριοποιηθεί στον εξωτερικό χώρο (EL)


Εξαγωγές (EL)
Βιομηχανία (EL)
Marketing (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.