Η σύναψη συμμαχιών ως βασικό εργαλείο για την επιβίωση και εξέλιξη των εταιρειών:Η εφαρμογή αυτών σε μικρές εταιρείες καθώς και στις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
International Hellenic University   

Αποθετήριο :
Institutional Repository of the International Hellenic University   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η σύναψη συμμαχιών ως βασικό εργαλείο για την επιβίωση και εξέλιξη των εταιρειών:Η εφαρμογή αυτών σε μικρές εταιρείες καθώς και στις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες. (EL)

Ανθίμου, Κυριακή (EL)

Βλαχάκης, Σωτήριος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T19:01:15Z
2020-04-15T20:18:25Z
2018-10-29


Η παρούσα εργασία, δια της μεθόδου τη έρευνας μάρκετινγκ, έχει σκοπό να παρουσιάσει, να περιγράψει και να αναλύσει την κατάσταση, στα πλαίσια των συνεργασιών που υφίστανται ήδη καθώς και όσων τείνουν να δημιουργηθούν στη ναυτιλία τακτικών γραμμών. Η οικονομική κρίση κατά τη διάρκεια των ετών 2008 και 2010 ανέδειξε την ανάγκη των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών να προσαρμοστούν στις αλλαγές του κλάδου. Η μεταφορική ικανότητα των πλοίων μεταβλήθηκε προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της συμμαχίας των εταιρειών . Το γεγονός αυτό ασφαλώς αντικατοπτρίζεται και στις αντιδράσεις των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την εισαγωγή ή και την εξαγωγή προϊόντων. Επιπλέον, η συγκεκριμένη Διπλωματική Εργασία συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση των συνεργασιών μεταξύ των παροχών υπηρεσιών της ναυτιλίας τακτικών γραμμών καθώς και των πληροφοριών που είναι απαραίτητες σε όσους ασχολούνται με την προώθηση των ναυτιλιακών μεταφορών. Πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες του διεθνούς Μάρκετινγκ , οι λειτουργίες και οι εφαρμογές του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η ναυτιλία τακτικών γραμμών , η εμπορική ναυτιλία και οι απαραίτητες λεπτομέρειες που αφορούν αυτόν τον κλάδο . Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται και αναλύεται η στρατηγική σύναψης συμμαχιών . Αναλύονται οι λόγοι δημιουργίας τους , ο τρόπος δημιουργίας και οι λειτουργίες τους , οι στόχοι και τα πλεονεκτήματα των στρατιγικών συμμαχιών. Επίσης, παρουσιάζονται οι παράγοντες επιτυχίας μιας στρατηγικής συμμαχίας καθώς και οι λόγοι και τρόποι διάλυσης της . Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται αναλυτικά η εφαρμογή της θεωρίας του τρίτου κεφαλαίου στην ναυτιλία τακτικών γραμμών. (EL)
Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10293 (EL)

Ναυτιλία (EL)
Ναυτιλιακές εταιρείες (Θαλάσσιες μεταφορές) (EL)

εμπορική ναυτιλία (EL)
μάρκετινγκ (EL)
ναυτιλιακές εταιρείες (EL)
στρατηγική συμμαχία (EL)
ναυτιλία τακτικών γραμμών (EL)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.