Η διαδικτυακή διαφήμιση των πολυτελών ξενοδοχείων της Αθήνας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
International Hellenic University   

Αποθετήριο :
Institutional Repository of the International Hellenic University   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



The internet advertising of luxurious hotels of Athens (EL)
Η διαδικτυακή διαφήμιση των πολυτελών ξενοδοχείων της Αθήνας (EL)

Μπαφίτη, Βασιλική (EL)

Καραπιστόλης, Δημήτριος (EL)

Άλλο (EL)
other (EL)
Thesis (EL)
Other (EN)

2018-02-27T18:36:25Z
2024-10-07T19:17:39Z
2013-07-11T21:59:17Z (EL)


Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την κατανόηση της σχέσης μεταξύ της διαδικτυακής διαφήμισης και των ξενοδοχειακών υπηρεσιών πολυτελών ξενοδοχείων. Τονίζει την διαφήμιση ως στρατηγικό εργαλείο του Μαρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της, και τις κατηγορίες της. Καθώς επίσης να παρουσιάσει στοιχεία των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς συνδέει τις δύο έννοιες της διαδικτυακής διαφήμισης και των ξενοδοχειακών υπηρεσιών με αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας. (EL)
Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας Διαφήμισης, 2013--αα5015 (EL)

Hotels--Research--Greece--Athens (EL)
Ξενοδοχεία--Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)
Hotels--Internet marketing (EL)
Internet advertising (EL)
Ξενοδοχεία--Έρευνα--Ελλάδα--Αθήνα (EL)

Διαφημίσεις (EL)
Marketing, Internet (EL)
Advertisements (EL)
Μάρκετινγκ, Διαδικτυακό (EL)

Ελληνική γλώσσα

ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.