Δ.Ε.Π.Π.Σ. και σχολικά εγχειρίδια γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο: Η μουσική ως εργαλείο διαθεματικότητας για της εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας από παλιννοστούντες μαθητές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δ.Ε.Π.Π.Σ. και σχολικά εγχειρίδια γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο: Η μουσική ως εργαλείο διαθεματικότητας για της εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας από παλιννοστούντες μαθητές

Καραγιάννη, Μαρία

Χαρατσίδης, Ελευθέριος
Μπολιάκη, Ελένη
Δημάση, Μαρία

masterThesis

2015-12-14T18:41:37Z
2011-05


Βιβλιογραφία: σ. 154-160
161


Music in education
Διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προγράμματος σπουδών
Μουσική και γλώσσα
Greek language--Study and teaching
Interdisciplinary approach in education
Παλιννοστούντες μαθητές

Ελληνική γλώσσα

duth
Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών. Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών.


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.