Δ.Ε.Π.Π.Σ. και σχολικά εγχειρίδια γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο: Η μουσική ως εργαλείο διαθεματικότητας για της εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας από παλιννοστούντες μαθητές

This item is provided by the institution :
Democritus University of Thrace   

Repository :
Repository of DUTH   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δ.Ε.Π.Π.Σ. και σχολικά εγχειρίδια γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο: Η μουσική ως εργαλείο διαθεματικότητας για της εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας από παλιννοστούντες μαθητές

Καραγιάννη, Μαρία

Χαρατσίδης, Ελευθέριος
Μπολιάκη, Ελένη
Δημάση, Μαρία

masterThesis

2015-12-14T18:41:37Z
2011-05


Βιβλιογραφία: σ. 154-160
161


Music in education
Διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προγράμματος σπουδών
Μουσική και γλώσσα
Greek language--Study and teaching
Interdisciplinary approach in education
Παλιννοστούντες μαθητές

Greek

duth
Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών. Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών.


campus
Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)