Ψυχολογική Εξουσιοδότηση και συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ψυχολογική Εξουσιοδότηση και συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά (EL)

Παπαδόπουλος , Δημήτριος
Δημητριάδης , Σπυρίδων

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-08-19


Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της συνολικής επαγγελματικής ικανοποίησης και της ψυχολογικής εξουσιοδότησης των εκπαιδευτικών της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά ειδικότητα. Το δείγμα αποτελούνταν από 226 εκπαιδευτικούς (Ν=226), που εργάζονταν σε σχολεία του Νομού Καβάλας. Οι 164 από αυτούς ήταν δάσκαλοι, οι 22 νηπιαγωγοί, οι 17 ξένων γλωσσών, οι 16 φυσικής αγωγής και οι 7 μουσικής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι παράγοντες της «Ψυχολογικής εξουσιοδότησης» «Εσωτερίκευση στόχων» και «Αντιλαμβανόμενη Ικανότητα» σχετίζονται θετικά με τη «Συνολική επαγγελματική ικανοποίηση». Επιπλέον διαπιστώθηκε η ύπαρξη στατιστικά σημαντικών διαφορών μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων, τόσο στην επαγγελματική ικανοποίηση όσο και στην ψυχολογική εξουσιοδότηση. (EL)


Greek

Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση & Εργαστήριο Γλωσσολογίας (EL)


1790-5532
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο; Τόμ. 6 Αρ. 1 (2013); 33-45 (EL)
Pedagogical trends in the Aegean; Vol. 6 No. 1 (2013); 33-45 (EN)

Copyright (c) 2022 Σπυρίδων Δημητριάδης , Δημήτριος Παπαδόπουλος (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)