Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Προετοιμασία Επιμορφωτικού Προγράμματος Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε παιδιά Ρομά

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Προετοιμασία Επιμορφωτικού Προγράμματος Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε παιδιά Ρομά (EL)

Ντρενογιάννη, Ελένη
Λιάμπας, Αναστάσιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-08-21


Η εργασία παρουσιάζει την αξιολόγηση, το σχεδιασμό, την προετοιμασία και τα κύρια συμπεράσματα της υλοποίησης ενός επιμορφωτικού προγράμματος από απόσταση για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που είχαν στις τάξεις τους παιδιά από κοινωνικά ευάλωτες ομάδες. Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος ήταν η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ώστε να αναλάβουν πρωτεύοντα και ενεργητικό ρόλο στην εκπαιδευτική πράξη. Οι εκπαιδευτικοί μπόρεσαν και την προσέγγισαν ερευνητικά, μελέτησαν τις μεθόδους και τις διδακτικές τους πρακτικές και την αναπροσανατόλισαν σε Έρευνα δράση. Γνώρισαν και κατανόησαν τους μαθητές τους, έθεσαν στο επίκεντρο την επίτευξη στόχων που οι ίδιοι επέλεξαν και ήταν καίριας σημασίας για την τάξη τους με εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για τους ίδιους όσο και για τους μαθητές τους. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση & Εργαστήριο Γλωσσολογίας (EL)


1790-5532
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο; Τόμ. 8 Αρ. 1 (2015) (EL)
Pedagogical trends in the Aegean; Vol. 8 No. 1 (2015) (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2022 Ελένη Ντρενογιάννη, Αναστάσιος Λιάμπας (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.