Παιδαγωγική και Διδακτική Αξιοποίηση των Νέων και Ψηφιακών Μέσων στο Κολλέγιο Ρόδου

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Παιδαγωγική και Διδακτική Αξιοποίηση των Νέων και Ψηφιακών Μέσων στο Κολλέγιο Ρόδου (EL)

Αντωνιάδης, Κώστας
Χατζηχρήστου, Ελένη
Σπύρου, Σπύρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-08-21


Ζούμε στην εποχή της ολοένα αυξανόμενης ψηφιακής τεχνολογίας, η οποία δημιουργεί νέα δεδομένα και νέες ανάγκες στις κοινωνίες που επιθυμούν να συμβαδίζουν με την τεχνολογική πρόοδο. Ο σύγχρονος πολίτης, ως τεχνολογικά εγγράμματος, πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει, να οργανώνει, να κατανοεί, να αξιολογεί και να παράγει πληροφορίες, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία. Ο τεχνολογικός ή ψηφιακός εγγραμματισμός, τόσο των μαθητών όσο και του προσωπικού ήταν και είναι για το Κολλέγιο Ρόδου ένας από τους πρώτιστους στόχους του. Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του κατάφερε να προωθήσει την κατάλληλη κουλτούρα μιας σχολικής μονάδας μέσα στην οποία θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και να ακμάσουν άνθρωποι τεχνολογικά εγγράμματοι σε όλα τα επίπεδα. Στο άρθρο που ακολουθεί θα αναλυθεί η κουλτούρα τεχνολογικής εγγραμματοσύνης που ακολουθεί το Κολλέγιο Ρόδου. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση & Εργαστήριο Γλωσσολογίας (EL)


1790-5532
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο; Τόμ. 8 Αρ. 1 (2015) (EL)
Pedagogical trends in the Aegean; Vol. 8 No. 1 (2015) (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2022 Σπύρος Σπύρου, Ελένη Χατζηχρήστου, Κώστας Αντωνιάδης (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.