Παιδαγωγική και Διδακτική Αξιοποίηση των Νέων και Ψηφιακών Μέσων στο Κολλέγιο Ρόδου

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παιδαγωγική και Διδακτική Αξιοποίηση των Νέων και Ψηφιακών Μέσων στο Κολλέγιο Ρόδου (EL)

Αντωνιάδης, Κώστας
Χατζηχρήστου, Ελένη
Σπύρου, Σπύρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-08-21


Ζούμε στην εποχή της ολοένα αυξανόμενης ψηφιακής τεχνολογίας, η οποία δημιουργεί νέα δεδομένα και νέες ανάγκες στις κοινωνίες που επιθυμούν να συμβαδίζουν με την τεχνολογική πρόοδο. Ο σύγχρονος πολίτης, ως τεχνολογικά εγγράμματος, πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει, να οργανώνει, να κατανοεί, να αξιολογεί και να παράγει πληροφορίες, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία. Ο τεχνολογικός ή ψηφιακός εγγραμματισμός, τόσο των μαθητών όσο και του προσωπικού ήταν και είναι για το Κολλέγιο Ρόδου ένας από τους πρώτιστους στόχους του. Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του κατάφερε να προωθήσει την κατάλληλη κουλτούρα μιας σχολικής μονάδας μέσα στην οποία θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και να ακμάσουν άνθρωποι τεχνολογικά εγγράμματοι σε όλα τα επίπεδα. Στο άρθρο που ακολουθεί θα αναλυθεί η κουλτούρα τεχνολογικής εγγραμματοσύνης που ακολουθεί το Κολλέγιο Ρόδου. (EL)


Greek

Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση & Εργαστήριο Γλωσσολογίας (EL)


1790-5532
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο; Τόμ. 8 Αρ. 1 (2015) (EL)
Pedagogical trends in the Aegean; Vol. 8 No. 1 (2015) (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2022 Σπύρος Σπύρου, Ελένη Χατζηχρήστου, Κώστας Αντωνιάδης (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)