Mentoring και Εθελοντική εργασία στην εκπαιδευτική διαδικασία

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Mentoring και Εθελοντική εργασία στην εκπαιδευτική διαδικασία (EL)

Σοφός, Αλιβίζος
Κασσίμη , Μαρία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-08-21


Σε αυτό το άρθρο γίνεται εκτεταμένη ανάλυση των εννοιών του Εθελοντισμού, των κινήτρων του Εθελοντισμού και του τρόπου προώθησής του, της έννοιας του mentoring και της συνεισφοράς του στον Εθελοντισμό, του θεσμικού πλαισίου της ειδικής αγωγής στα σχολεία, καθώς και του ρόλου των κοινωνικών θεσμών στην προώθηση του Εθελοντισμού και της Μεντορείας. Επισημαίνεται ο ειδικός ρόλος του εθελοντισμού σε συνδυασμό με την Μεντορεία στις εκπαιδευτικές δράσεις στη σύγχρονη κοινωνία σε μία προσπάθεια να προβληθεί η σημασία τους και η αξία τους. Μέσα απ΄ την διεξοδική καταγραφή υφιστάμενων ερευνών για την αξία της μεντορείας και της επίδρασής της στο εθελοντικό έργο ατόμων στο χώρο της εκπαίδευσης διατυπώνονται ευρήματα για τα οφέλη της εθελοντικής εργασίας ατόμων σε μαθητές με μαθησιακά προβλήματα, για το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η μεντορεία από τους επαγγελματίες εκπαιδευτικούς σε ανειδίκευτους εκπαιδευτικούς και από αυτούς κατ’ επέκταση στους μαθητές. (EL)


Greek

Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση & Εργαστήριο Γλωσσολογίας (EL)


1790-5532
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο; Τόμ. 9 Αρ. 1 (2016); 6-22 (EL)
Pedagogical trends in the Aegean; Vol. 9 No. 1 (2016); 6-22 (EN)

Copyright (c) 2022 Αλιβίζος Σοφός, Μαρία Κασσίμη (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)