Γλώσσα, ξενοφοβία και εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Γλώσσα, ξενοφοβία και εκπαίδευση (EL)
Language, xenophobia and education (EN)

Macedo, Donaldo

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2015-08-07


Σε αυτή τη συνέντευξη ο καθηγητής Donaldo Macedo αναλύει τις κοινωνικές διαστάσεις της διγλωσσίας και το φάσμα των πολιτισμικών διακρίσεων που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες. Καταθέτοντας τις δικές του εμπειρίες ως δίγλωσσος μαθητής στα σχολεία της Αμερικής, τονίζει τον κεντρικό ρόλο των εκπαιδευτικών στο να αντιληφθούν την πολιτική διάσταση του έργου τους και να υιοθετήσουν μια κριτική παιδαγωγική προσέγγιση στην εκπαίδευση δίγλωσσων ατόμων. Τέλος, αναφέρεται στη σχέση του με τον Paulo Freire και στον ρόλο που μπορούν να έχουν οι ακαδημαϊκοί ως διανοούμενοι. (EL)
In this interview, Donaldo Macedo analyzes the social dimensions of bilingualism and the range of discriminatory practices that immigrants are confronted with. Through his own account of being a bilingual student in the US, he emphasizes teachers' role in recognizing the political dimensions of their work and in adopting a critical pedagogical approach in educating bilingual students. The interview also addresses Macedo's relationship with Paulo Freire and the role of academics as public intellectuals. (EN)


Επιστήμη και Κοινωνία: Επιθεώρηση Πολιτικής και Ηθικής Θεωρίας

Ελληνική γλώσσα

Συντακτική Επιτροπή (EL)


1108-3697
Επιστήμη και Κοινωνία: Επιθεώρηση Πολιτικής και Ηθικής Θεωρίας; Τόμ. 29 (2012): Πολιτική και εκπαίδευση; 69-84 (EL)
Science and Society: Journal of Political and Moral Theory; Vol. 29 (2012): Πολιτική και εκπαίδευση; 69-84 (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.