Η ψυχολογία των μαζών του Gustave Le Bon και κάποια σχόλια για τη θεώρηση της κοινωνικής επιρροής

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)

Η ψυχολογία των μαζών του Gustave Le Bon και κάποια σχόλια για τη θεώρηση της κοινωνικής επιρροής (EL)
Η ψυχολογία των μαζών του Gustave Le Bon και κάποια σχόλια για τη θεώρηση της κοινωνικής επιρροής (EN)

Χρηστάκης, Νικόλας

Η Ψυχολογία των μαζών tou Gustave Le Bon θεωρείται πλέον σήμερα κλασικό σύγγραμμα κοινωνικής και πολιτικής ψυχολογίας. Δημοσιεύτηκε το 1895, είχε τεράστια απήχηση τόσο στο ευρό κοινό όσο και σε κάθε απόχρωσης πολιτικούς ηγέτες οι οποίοι ενστερνίστηκαν και εφάρμοσαν με περίσσεια φανατισμού τις ιδέες του και τους αφορισμοός του, ενώ αποτέλεσε αντικείμενο λατρείας αλλά και εντονότατων κριτικών σε ιδεολογικό και επιστημονικό επίπεδο. Στο κείμενο που ακολουθεί ο συγγραφέας και το βιβλίο παρουσιάζονται και τοποθετούνται στο ιστορικό, πολιτικό, ιδεολογικό και επιστημονικό τους πλαίσιο. Γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο πώς η ανάγνωση της Ψυχολογίας των μαζών αναδεικνύει μια ανορθολογική και οιονεί ‘υπνωτική’ προσέγγιση της διεργασίας της κοινωνικής επιρροής, προσέγγιση η οποία μπορεί επισήμως να φέρεται ως ξεπερασμένη και ‘απαράδεκτη’, δεν παύει όμως να μας προβληματίζει και να μας ‘σαγηνεύει’... (EL)
No abstract (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Επιστήμη και Κοινωνία: Επιθεώρηση Πολιτικής και Ηθικής Θεωρίας

Ελληνική γλώσσα

2015-08-07


Συντακτική Επιτροπή (EL)

1108-3697
Επιστήμη και Κοινωνία: Επιθεώρηση Πολιτικής και Ηθικής Θεωρίας; Τόμ. 26 (2010): Διάκριση δημόσιου και ιδιωτικού; 165-182 (EL)
Science and Society: Journal of Political and Moral Theory; Vol. 26 (2010): Διάκριση δημόσιου και ιδιωτικού; 165-182 (EN)

Copyright (c) 2015 Νικόλας Χρηστάκης (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.