Διακυβεύματα και πραγματικότητα από την εισαγωγή της θρησκευτικής εκπαίδευσης στα δημόσια ιδιωτικά σχολεία και το σχέδιο εκσυγχρονισμού των «daara» στη Σενεγάλη

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

Διακυβεύματα και πραγματικότητα από την εισαγωγή της θρησκευτικής εκπαίδευσης στα δημόσια ιδιωτικά σχολεία και το σχέδιο εκσυγχρονισμού των «daara» στη Σενεγάλη (EL)
Enjeux et réalités de l’introduction de l’éducation religieuse dans les écoles publiques élémentaires et le projet de modernisation des «daara» au Sénégal (FR)

Dione, Albert Kory

H Σενεγάλη είναι μία γαλλόφωνη, πολυθρησκει-ακή και πολυεθνική χώρα, ουδετερόθρησκο Κράτος με πληθυσμιακά επικρατέστερη θρησκεία το Ισλάμ. Το κράτος της Σενεγάλης έπειτα από διεθνείς συστάσεις, και έχοντας ως στόχο την επίτευξη μιας καθολικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιχείρησε μία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση το έτος 2000, μετά από την πρώτη εναλλαγή κυβέρνησης που συνέβη στη χώρα. H συμβολή μας έχει ως στόχο να εξετάσει τα αποτελέσματα κάποιων όψεων της παρούσας μεταρρύθμισης, σχετικών με την εισαγωγή της θρησκευτικής εκπαίδευσης στα δημόσια δημοτικά σχολεία και το σχέδιο εκσυγχρονισμού των «daara» μέσω μίας έρευνας αρχείων και πεδίου που πραγματοποίηθηκε στη Σενεγάλη από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο του 2017. (EL)
Pays francophone, multiconfessionnel et multiethnique, le Sénégal est un État laïque avec une population majoritairement musulmane. Suite aux recommandations internationales et dans le but d’atteindre une scolarisation universelle au niveau du primaire, l’État du Sénégal, aux lendemains de la première alternance politique intervenue en 2000, a entrepris une réforme de son système éducatif. Notre contribution se fixe comme objectif d’examiner les effets de quelques aspects de la présente réforme liés à l’introduction de l’éducation religieuse dans les écoles publiques élémentaires et le projet de modernisation des «daara» à partir d’une étude documentaire et d’une enquête de terrain réalisée au Sénégal en juillet et août 2017. (FR)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

«daara» (EL)
εκσυγχρονισμός (EL)
δημόσιο σχολείο (EL)
Θρησκευτική εκπαίδευση (EL)
«daara» (FR)
Éducation religieuse (FR)
école publique (FR)
modernisation (FR)


Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη

Γαλλική γλώσσα

2019-03-18


Επιστημονική Εταιρεία για την Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη (EPEKSA) (DE)

1790-9368
2459-4156
Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη; Τόμ. 13 Αρ. 1 (2018): Περί Σχολείων και Θεών; 89-101 (EL)
Social Cohesion and Development; Vol. 13 No. 1 (2018): On Schools and Gods; 89-101 (EN)

Copyright (c) 2019 Albert Kory Dione (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.