"Ensuring Continuity in Education for Refugee - Continugee". A report of the 1st Learning Teaching Activityng

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2021 (EL)

"Ensuring Continuity in Education for Refugee - Continugee". A report of the 1st Learning Teaching Activityng (EN)

Roussakis, Yiannis
Pantazopoulos, Stavros

On 28 July 2021, the 1st Learning, Teaching, Training Activity (LTTA) of the Project "Ensuring Continuity in Education for Refugee - Continugee" took place. Continugee is co-funded by the Erasmus+ Programme Key Action 2. The partners of the project are National and Kapodistrian University of Athens (NKUA Greece), the Scientific Society for Social Cohesion and Development (EPEKSA Greece), University of Urbino Carlo Bo (Italy) and University (Fachhochschule) of Kiel (Germany). (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη

Αγγλική γλώσσα

2021-09-01


Επιστημονική Εταιρεία για την Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη (EPEKSA) (DE)

1790-9368
2459-4156
Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη; Τόμ. 16 Αρ. 2 (2021): No 32,National Identities through Media in the Contemporaries Societies; 173-176 (EL)
Social Cohesion and Development; Vol. 16 No. 2 (2021): No. 32, National Identities through Media in Contemporary Societies; 173-176 (EN)

Copyright (c) 2022 Yiannis Roussakis, Stavros Pantazopoulos (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.