Interpretive approaches and interventions to the phenomenon of school bullying: A review study

This item is provided by the institution :
Hellenic Association of Social Workers   

Repository :
Social Work - Review of Social Sciences  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ερμηνευτικές προσεγγίσεις και παρεμβάσεις στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού: Μελέτη ανασκόπησης (EL)
Interpretive approaches and interventions to the phenomenon of school bullying: A review study (EN)

Stamati, Eleni
Papamichail, Stella
Sklavou, Konstantina

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-04-26



Σχολικός εκφοβισμός (EL)
προγράμματα παρέμβασης (EL)
εφηβεία (EL)
ψηφιακός εκφοβισμός (EL)
παράγοντες κινδύνου (EL)
επιπτώσεις (EL)
digital bullying (EN)
risk factors (EN)
effects (EN)
intervention programs (EN)
School bullying (EN)
adolescence (EN)

Greek

Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος (EL)


2944-9332
Κοινωνική Εργασία. Επιθεώρηση Κοινωνικών Επιστημών; Τόμ. 38 Αρ. 1 (2024): 1/2024; 44-67 (EL)
Social work. Review of Social Sciences ; Vol. 38 No. 1 (2024): 1/2024; 44-67 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)