Μουσική και μάρκετινγκ : ανάλυση του μουσικού περιεχομένου ελληνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πειραιώς   

Αποθετήριο :
Σπουδαί - Journal of Economics and Business   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μουσική και μάρκετινγκ : ανάλυση του μουσικού περιεχομένου ελληνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων (EL)
Μουσική και μάρκετινγκ : ανάλυση του μουσικού περιεχομένου ελληνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων (EN)

Θεοφανίδης, Φαίδων Σ.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2007-09-01



Μουσική (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Διαφήμιση (EL)
Ελλάδα (EL)
Τηλεόραση (EL)
Greece (EN)
Music (EN)
Advertising|Television (EN)
Marketing (EN)

Σπουδαί - Journal of Economics and Business

Αγγλική γλώσσα

University of Piraeus (EN)


1105-8919
2241-424X
SPOUDAI - Journal of Economics and Business; Vol 57, No 3 (2007); 122-160 (EN)

Copyright (c) 2007 SPOUDAI - Journal of Economics and Business (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.