Ανάπτυξη του περιγραφικού λόγου μέσω της ρομποτικής εκπαίδευσης σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ανάπτυξη του περιγραφικού λόγου μέσω της ρομποτικής εκπαίδευσης σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (EL)

Σερέτης, Κωνσταντίνος
Γλαβά, Ευαγγελία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2022-01-01


Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα απαιτεί συνεχή έρευνα και αμείωτη προσπάθεια για βελτίωση της παρεχόμενης διδασκαλίας μέσω της χρήσης των καινοτομιών που προφέρει η ανάπτυξη της τεχνολογίας. Ήδη από τη δεκαετία του80΄στην Αμερική, γίνεται χρήση των ρομπότ στην εκπαιδευτική πράξη. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, παρατηρείται τα τελευταία χρόνια αντίστοιχη προσπάθεια εκσυγχρονισμού διαμέσου της εισαγωγής της ρομποτικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η συγκεκριμένη έρευνα, σκοπός της οποίας ήταν η ανάδειξη της αρωγής της ρομποτικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του περιγραφικού λόγου σε παιδιά δημοτικού με Μαθησιακές Δυσκολίες (Μ.Δ.). Δείγμα αποτέλεσαν 20 μαθητές, οι οποίοι χωρίστηκαν σε ομάδες εργασίας των δύο ατόμων και χρησιμοποίησαν το υλικό Lego Education Story Starter και Lego Education WeDo. Τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά καθώς μετά από αξιολόγηση τριών σταδίων -pre, post, follow up tests- όλοι οι μαθητές βελτίωσαν αισθητά την περιγραφική τους ικανότητα. (EL)


Εκπαιδευτική ρομποτική (EL)
Lego (EL)
περιγραφικός λόγος (EL)
μαθησιακές δυσκολίες (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 15 (2022); 55-66 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 15 (2022); 55-66 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.