Διερεύνηση των Στάσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διερεύνηση των Στάσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (EL)

Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
Βίννη, Αλεξάνδρα
Ζαχαρής, Γεώργιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-01-01


Η παρούσα εργασία διερευνά τις στάσεις 121 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ70) απέναντι στη διδασκαλία του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών και τον τρόπο που αυτές επηρεάζουν τις διδακτικές προσεγγίσεις τις οποίες εφαρμόζουν οι ίδιοι στην τάξη. Η έρευνα υλοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου βασισμένο στο ερευνητικό εργαλείο DAS (Dimensions of Attitude toward Science) το οποίο προσαρμόστηκε κατάλληλα, για τις ανάγκες της έρευνας. Τα αποτελέσματα αναφέρουν ότι ένα σημαντικό μέρος των εκπαιδευτικών, αντιλαμβάνονται την αξία της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ενώ, απολαμβάνουν τη διδασκαλία του μαθήματος. Ταυτόχρονα, δεν θέτουν όρια μεταξύ ανδρών και γυναικών σε σχέση με την ικανότητα διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, ούτε μεταξύ αγοριών και κοριτσιών σε σχέση με την ικανότητα να διδαχθούν Φυσικές Επιστήμες. Τέλος, αν και αισθάνονται σίγουροι για τη διδασκαλία του μαθήματος που αφορά τις Φυσικές Επιστήμες, γεγονός που επηρεάζει θετικά τη στάση τους απέναντι στη διδασκαλία, γίνεται σαφές ότι έχουν υψηλή εξάρτηση από το πλαίσιο στο οποίο διδάσκουν. (EL)


διδακτικές μέθοδοι (EL)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
Φυσικές Επιστήμες (EL)
Στάσεις εκπαιδευτικών (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 (2021); 1-17 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 14 (2021); 1-17 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.