Αντιλήψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αντιλήψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (EL)

Κώτσης, Κωνσταντίνος
Γκόντας, Παναγιώτης
Γαβρίλας, Λεωνίδας

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-01-01


Τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον έχουν αποκτήσει θέματα σχετικά με το περιβάλλον και ειδικότερα με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας που εμφανίζονται ως η τεχνικά πιο αποτελεσματική λύση στο ενεργειακό πρόβλημα τουπλανήτη. Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης του Τμήματος σπουδών στις ιδέες φοιτητών σε ζητήματα σχετικά με τις ήπιες μορφές ενέργειας και να παρουσιάσει πιθανές εναλλακτικές ιδέες τους στο συγκεκριμένο θέμα. Στη μελέτη συμμετείχαν 407 φοιτητές Τμήματος Φυσικής και Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου κλειστού τύπου. Τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης αναδεικνύουν την ουσιαστική επίδραση του Τμήματος σπουδών σε θέματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθώς και στη διαμόρφωση εναλλακτικών ιδεών. (EL)


μελλοντικοί εκπαιδευτικοί (EL)
ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (EL)
εναλλακτικές ιδέες (EL)
τμήμα σπουδών (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 (2021); 37-48 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 14 (2021); 37-48 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.